شرکت مدیریت رفاه آماج


شرکت مدیریت رفاه آماج در سال 1400 با هدف ارائه خدمات رفاهی جهت هر چه آسان کردن زندگی شهری نیازمند آن است تاسیس گردید.
اصلی ترین آرمان ما ارائه شهری با خدمات الکترونیک و آسان سازی پروسه های وقت گیر در شهر زنجان می باشد.
از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • خدمات مدیریت ساختمان
  • فروشگاه مجازی آنلاین
لذا در راستای عمل به رسالت خود در نظر داریم خدمات متنوع دیگری را نیز تحت وب سایت خود به همشهریان عزیز ارائه نماییم

تماس با ما

تماس با شرکت مدیریت رفاه آماج
آدرس: زنجان - شهرک کارمندان فاز2، خیابان سوم غربی، بلوار حاج احمدمهدوی، پلاک: 0، قطعه 991، طبقه: منفی 1
کد پستی : 4513994195
پست الکترونیکی : info@amaj-co.ir
تلفن ثابت : 02433447616

قوانین و مقررات سایت

شرکت مدیریت رفاه آماج

قوانین عمومی

با توجه به قراردادهایی که با ساختمان ها در نقاط مختلف شکل گرفته جهت مدیریت ساختمان شکل گرفته ، تا همشهریان عزیز هر چه بیشتر با سهولت بیشتر در مدیریت ساختمان نقش داشه باشند به همین دلیل پرداخت هزینه شارژ ساختمان از طریق کیف پول و یا درگاه پرداخت الکترونیک انجام میشود
لذا توجه به نکات زیر ضروری می باشد.

  • جهت پرداخت هزینه شارژ باید کد ساختمان مورد نظر را در منو خدمات قسمت شارژ ساختمان وارد نمایید
  • پس از ورود کد ساختمان کلید اضافه کردن را وارد نمایید و آن ساختمان برای شما ذخیره می شود
  • حتما قبل از انتخاب ساختمان جهت پرداخت شارژ آدرس و مشخصات ساختمان را با مشخصات مورد نظر بررسی نمایید و در صورت مغایرت پرداخت را تکمیل ننمایید.
  • پس از انتخاب کلید پرداخت، ماه مورد نظر را انتخاب نمایید تا بتوانید پرداخت را انجام دهید
  • در صورت پرداخت شدن هر ماه فاکتور آن ماه فعال شده و با کلیک بروی آن می توانید فاکتور را چاپ نمایید
  • پس از انتخاب گزینه پرداخت و ماه مورد نظر می توانید در صورت داشتن موجودی از طریق کیف پول و یا به صورت آنلاین شارژ ماه مورد نظر را برای ساختمان منتخب پرداخت نمایید
  • پس از پرداخت می توانید فاکتور خود را از قسمت انتخاب ماه و یا بخش مالی مشاهده و پرینت نمایید.

logo-samandehi